tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Csukd be a szemed és képzeld el milyen lenne a Yamaha legerősebb sportgépe az YZF-R1 elkészítve full idom nélkül, mindennapi használatra alkalmas kényelmes utazópózzal megspékelve. Jól gondolod az álmod valóra vált, itt a Yamaha új tagja az MT-10.

A legutóbbi Yamaha YZF-R1-esből származó 998 cm3-is blokk képezi az MT-10 szívét. A 4 hengeres blokknál több módosítást eszközöltek, hogy a mindennapokban is használható motorrá válljon. Ennek eredményeként nyomatékgörbe alsó és középső tartomány teljesítményleadását növelték. A high-tech sportgépből adoptálták a D-mode-ra keresztelt motorvezérlő egységet, mely segítségével 3 különböző teljesítményleadás közül választhatjuk ki a számunkra megfelelőt. A sztenderd mód a sötét oldal karakteres teljesítményleadását garantálja, míg A módban sportosabb teljesítményleadást nyújtja. Ezenkívül a B mód visszafogottabb nyomatékleadása biztosítja számunkra, hogy rossz időjárási körülmények között is az történjen velünk az MT-10 nyergében, mint amire számítottunk.


Nem állt meg a motor mód választóval az állítási lehetőségek tára, a motoron található szintén három fokozatban állítható a hátsó kerék kipörgését gátló TCS (Traction Control System) is megtalálható a motoron. A brutális teljesítménnyel rendelkező gép nemcsak rövidtávra kínál megoldást, nagyobb túrákra is szolgál némi újdonsággal a modell. 4,5 és 6-os fokozatban tempomat segítségével rögzíthetjük az aktuális sebességet 50 és 180 km/h közötti érték valamelyikére.


Az MT-10 fordulékonyságát biztosítja a kategóriájában rövidnek számító 1400 mm-es tengelytáv és mindössze 199 kg-os súly, amihez az alumínium deltabox váz is hozzájárult. A fékezés terén is odatették magukat a Yamaha szakemberei, 320 mm-es dupla első féktárcsák igencsak meggyőzőek. 

 

Az MT modellcsalád fejlesztése nem meglepő, azonban az nagy önbizalomra ad okot, hogy a legújabb MT-t a Yamaha leginkább high-tech alkatrészeiből rakták össze, így megalkotva egy csúpasz izommotort, ami nem csak erős, de könnyű súlya révén kezelhető is.


Már csak egy kérdés marad hátra, milyen áron állhatunk át az új MT-vel a Yamaha “sötét oldalára”?


 
Technikai adatok
Első fék Ø 320mm, dupla tárcsafék
Első kerékméret 120/70 ZR17 M/C (58W)
Hátsó fék Ø 220mm, tárcsafék
Hátsó kerékméret 190/55 ZR17 M/C (75W)
Hengerűrtartalom 998 cm3
Lóerő 160,4 Le @ 11500 rpm
Száraz tömeg 199 kg
összes adat megtekintése >>>

Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...

Hirdetés



HIRDETÉS


Kapcsolódó cikkek 


  • Egy újabb MT a láthatáron! Itt a Yamaha MT-07 Moto Cage
  • EICMA 2015: Lányok
  • EICMA 2015: MV Agusta újdonságok
  • EICMA újdonságok: Honda CBR500R 2016
  • EICMA újdonságok: Honda NC750D Integra 2016
  • EICMA újdonságok: Honda NC750S 2016
  • EICMA újdonságok: Honda NC750X 2016
  • Itt a Yamaha nyolcadliteres MT-je, a Yamaha MT-125!
  • Megint egy újabb Yamaha MT! Yamaha MT-09 Street Tracker premier
  • Ötcsillagos élmény turista áron: Yamaha MT-07 teszt
  • Szeretnéd elsőként tesztelni az új Yamaha MT-09-et? Kattints a részletekért!
  • Teszteltük: Yamaha MT-01 teszt
  • Teszteltük: Yamaha MT-03 2006
  • Új Yamaha MT-09 applikáció: Az MT-09 már a tenyereden is hordozható
  • Újabb taggal bővül a Yamaha exkluzív MT családja. Itt az új Yamaha MT-09!
  • Yamaha MT-03 újratöltve
  • Yamaha MT-07 Moto Cage teszt
  •  
     
     
     • Aprilia
     • BMW
     • Ducati
     • Gilera
     • Honda
     • Husqvarna
     • Hyosung
     • Kawasaki
     • Keeway
     • KTM
     • Kymco
     • Malaguti
     • Moto Guzzi
     • Peugeot
     • Piaggio
     • Qlink
     • Suzuki
     • Triumph
     • Vespa
     • Yamaha
    Google Google FaceBook

    Twitter Youtube

    copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
    Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.