Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Bemutató

Új superbike: Ducati 959 Panigale
A 1299 Panigale érkezése utána várható volt, hogy a nemzetközi motoros kiállításra az EICMA-ra megérkezik a kisebbik superbike a 959 Panigale.
A 1299 Panigale érkezése utána várható volt, hogy a nemzetközi motoros kiállításra az EICMA-ra megérkezik a kisebbik superbike a 959 Panigale.
2015.11.30 | 0 db hozzászólás
 
Annak ellenére, hogy már javában beköszöntött a nyár a Ducati nem tétlenkedett, néhány napja mutatta be a nagyközönségnek az új Monster jövevényt a 2015-ös Ducati Monster 821-et. A bolognai gyár minden média eszközt harcba állít, hogy a boltokba érkezés előtt fellkeltse az érdeklődést az új modell iránt. Lássuk mivel készültek.
2014.07.03 | 0 db hozzászólás
 
A Sepangi teszt után már mindenki várja az árpilis 5-én induló újabb 2012-es MotoGP bajnokságot. A Ducati március 19-én mutatja be legújabb Desmoját a GP12-öt.
2012.03.19 | 0 db hozzászólás
 
Az 1098 min­den rész­le­té­nek ter­ve­zé­se­kor a tel­je­sít­mé­nyé volt a fő­sze­rep. A tel­jes rend­szert, min­den rész­le­tet, és az összes al­kat­részt lé­nyegre tör­ően al­kot­ták meg, a ma­xi­má­lis tel­je­sít­mény­re kon­cen­trál­va. Ami nem tet­te az 1098-at könnyeb­bé, vagy nem hoz­hat jobb kö­ri­dőt, azon nem is gon­dol­kod­tak. Az ered­mény a vi­lág le­g­e­rő­sebb V2-es mo­tor­ke­rék­pár­ja lett, az összes sport­mo­tor kö­zött a leg­jobb nyo­ma­ték-tö­meg aránnyal
2010.08.06 | 0 db hozzászólás
 
Hirlevél

Adja meg az adatait!

K.név:
E-mail:
Hirlevél téma: Infobike.hu általános hírlevél
Felíratkozás után egy élesítő linket tartalmazó emailt küld ki a rendszerünk.

Cikk kereső
kereső betöltése...

Most még nagyobb lett Ducati Multistrada 1100 2007
2010.08.06

A ne­gye­dik mo­del­lé­vét ta­po­só Mul­tist­ra­da blokk­ját 2007-től na­gyobb fu­ra­tú hen­ge­rek­kel sze­re­lik. A köb­cen­ti­mé­te­rek számá­nak nö­ve­lé­sét a mo­tor­ban két ok­ból haj­tot­ták vég­re. Az egyik a ká­ros anyag ki­bo­csá­tás csök­ken­té­se miat­ti tel­je­sít­mény­vesz­tés ki­kü­szö­bö­lé­se, a má­sik ok, hogy a Du­ca­ti sze­ret­né ki­seb­bí­te­ni a kon­ku­rens gépek erő­fö­lé­nyét.

Ducati 1098 és 1098S
2010.07.25

Az 1098 min­den rész­le­té­nek ter­ve­zé­se­kor a tel­je­sít­mé­nyé volt a fő­sze­rep. A tel­jes rend­szert, min­den rész­le­tet, és az összes al­kat­részt lé­nyegre tör­ően al­kot­ták meg, a ma­xi­má­lis tel­je­sít­mény­re kon­cen­trál­va. Ami nem tet­te az 1098-at könnyeb­bé, vagy nem hoz­hat jobb kö­ri­dőt, azon nem is gon­dol­kod­tak. Az ered­mény a vi­lág le­g­e­rő­sebb V2-es mo­tor­ke­rék­pár­ja lett, az összes sport­mo­tor kö­zött a leg­jobb nyo­ma­ték-tö­meg aránnyal.
 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.