Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Teszt

Nincs elérhető kiemelt cikk!
Elő­ször 2004 őszén, a Mün­che­n-i In­ter­mot ki­ál­lí­tá­son ta­lál­koz­tam elő­ször az ak­ko­ri­ban még csak pro­to­tí­pus­ként lé­te­ző RC8-al. Az idő tájt még ?csak? 1000 cm3-re ter­ve­zett mo­tor­ke­rék­pár, már ak­kor is ha­tá­ro­zot­tan el­kü­lö­nült tár­saitól, a Kis­ka ál­tal ter­ve­zett szög­le­tes vo­na­la­i­nak kö­szön­he­tő­en.
Elő­ször 2004 őszén, a Mün­che­n-i In­ter­mot ki­ál­lí­tá­son ta­lál­koz­tam elő­ször az ak­ko­ri­ban még csak pro­to­tí­pus­ként lé­te­ző RC8-al. Az idő tájt még ?csak? 1000 cm3-re ter­ve­zett mo­tor­ke­rék­pár, már ak­kor is ha­tá­ro­zot­tan el­kü­lö­nült tár­saitól, a Kis­ka ál­tal ter­ve­zett szög­le­tes vo­na­la­i­nak kö­szön­he­tő­en.
2010.06.15 | 0 db hozzászólás
 
Ilyen eddig még nem volt, az SMT egy külön oldalt ír a motorkerékpározás történetének nagy lexikonjába! Az újdonság merészen ötvözi egy kecses és erős Supermoto tulajdonságait egy túramotor megfontoltságával és kényelmével.
2010.05.14 | 0 db hozzászólás
 
Hirlevél

Adja meg az adatait!

K.név:
E-mail:
Hirlevél téma: Infobike.hu általános hírlevél
Felíratkozás után egy élesítő linket tartalmazó emailt küld ki a rendszerünk.

Cikk kereső
kereső betöltése...

Újdonságok 2012-re: KTM Freeride 350 enduró
2011.10.18

A nemzetközi motorkiállítás közeledtével egyre több gyár csepegteti információit új modelljeiről. Sógorok is követték a többi gyár példáját a kiállítás előtt 1 hónappal bemutatta az új 350-es enduróját a Freeride 350.

KTM 150 SX 2009
2011.05.10

Az idei sze­zon már le­főtt mint a fe­ke­te ká­vé. A ver­seny­zők pi­hen­nek, a gyá­rak ke­mé­nyen dol­goz­nak, még­hoz­zá azon, hogy a kö­vet­ke­ző sze­zon­ra még több vá­sár­lót csá­bít­sa­nak ma­guk­hoz. En­nek a leg­meg­fe­le­lőbb esz­kö­ze egy teszt­nap, ahol mind a saj­tó, mind a ci­vi­lek részt ve­het­nek és élvez­he­tik a kö­vet­ke­ző évad új­don­sá­gait, nü­an­sza­it. A KTM le­he­tő­sé­get biz­to­sí­tott, így no­vem­ber el­ső nap­ján a nyír­pa­zo­nyi mo­toc­rosspá­lyán meg-íz­lel­tük a 2009-es oszt­rák pa­ri­pá­kat.

KTM 250 SX-F 2009
2011.05.10

Nem­ré­gi­ben volt al­kal­ma­tok a ké­tü­te­mű kis­te­só (SX150), ám ka­te­gó­ria­társ teszt­jé­ről szó­ló be­szá­mo­ló­ban el­mé­lyül­ni, így cél­sze­rű­en a né­gyü­te­mű rö­fö­gő bra­tyó­ról írok, né­mi­leg össze­ha­son­lít­va a két pa­ri­pát.

Virgonc aszfaltbetyár kockanadrágban: KTM 690 SM teszt
2010.08.05

A kőkemény LC 4-es család legifjabb tagja már a 690-es típusszámmal büszkélkedik. Ezt a gépet is kőszikla keménységű acélból és alumínium ötvözetből készítették, de az utcai használhatóságán túl a kényelmi szolgáltatásain is sokat javítottak. Lóerő-fölényét kihasználva megállíthatatlanul tör célja felé az utcai szupermotók között.

KTM SX 144 VS KTM SX-F 250
2010.07.30

Már 2006-ban is le­he­tett kü­lön­bö­ző plety­ká­kat hal­la­ni, mi­sze­rint az AMA, és az FIM meg­en­ge­di a 125-ös, ké­tü­te­mű mo­to­rok 144-es­re tör­té­nő nö­ve­lé­sét a 250-es né­gyü­te­mű­ek­kel szem­ben az MX2-es ka­te­gó­riá­ban.
 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.