Teszt
Nincs elérhető kiemelt cikk!
Először 2004 őszén, a München-i Intermot kiállításon találkoztam először az akkoriban még csak prototípusként létező RC8-al. Az idő tájt még ?csak? 1000 cm3-re tervezett motorkerékpár, már akkor is határozottan elkülönült társaitól, a Kiska által tervezett szögletes vonalainak köszönhetően.
Először 2004 őszén, a München-i Intermot kiállításon találkoztam először az akkoriban még csak prototípusként létező RC8-al. Az idő tájt még ?csak? 1000 cm3-re tervezett motorkerékpár, már akkor is határozottan elkülönült társaitól, a Kiska által tervezett szögletes vonalainak köszönhetően.
2010.06.15 | 0 db hozzászólás
Ilyen eddig még nem volt, az SMT egy külön oldalt ír a motorkerékpározás történetének nagy lexikonjába! Az újdonság merészen ötvözi egy kecses és erős Supermoto tulajdonságait egy túramotor megfontoltságával és kényelmével.
2010.05.14 | 0 db hozzászólás
|
A nemzetközi motorkiállítás közeledtével egyre több gyár csepegteti információit új modelljeiről. Sógorok is követték a többi gyár példáját a kiállítás előtt 1 hónappal bemutatta az új 350-es enduróját a Freeride 350.
|
Az idei szezon már lefőtt mint a fekete kávé. A versenyzők pihennek, a gyárak keményen dolgoznak, méghozzá azon, hogy a következő szezonra még több vásárlót csábítsanak magukhoz. Ennek a legmegfelelőbb eszköze egy tesztnap, ahol mind a sajtó, mind a civilek részt vehetnek és élvezhetik a következő évad újdonságait, nüanszait. A KTM lehetőséget biztosított, így november első napján a nyírpazonyi motocrosspályán meg-ízleltük a 2009-es osztrák paripákat.
|
Nemrégiben volt alkalmatok a kétütemű kistesó (SX150), ám kategóriatárs tesztjéről szóló beszámolóban elmélyülni, így célszerűen a négyütemű röfögő bratyóról írok, némileg összehasonlítva a két paripát.
|
A kőkemény LC 4-es család legifjabb tagja már a 690-es típusszámmal büszkélkedik. Ezt a gépet is kőszikla keménységű acélból és alumínium ötvözetből készítették, de az utcai használhatóságán túl a kényelmi szolgáltatásain is sokat javítottak. Lóerő-fölényét kihasználva megállíthatatlanul tör célja felé az utcai szupermotók között.
|
Már 2006-ban is lehetett különböző pletykákat hallani, miszerint az AMA, és az FIM megengedi a 125-ös, kétütemű motorok 144-esre történő növelését a 250-es négyüteműekkel szemben az MX2-es kategóriában.
|
|
|
|