Kymco újdonságok
Agility RS Naked 50
Az egyre inkább divatosabb naked változat is megjelent a már oly népszerû Agility modellek között. Jellemzõje a mûanyagtól mentes cross hatású kormány, ami mellé egyszerû vonalvezetésû, könnyûsúlyú robogó párosul. A sportos stílust a pörgõs 2 ütemû erõforrás és a sportos fényezés.
Downtown 200i
A stílusos városi robogó karakteres formájával hívja fel magára a figyelmet, amely magas minõséget képvisel. A dupla projektoros ikerlámpa és a több helyen feltûnõ törésvonalak agresszív megjelentést kölcsönöznek a Downtownnak. A külsõ mellett praktikus, hogy az ülés alatt két zárt sisak is elfér. Új fejlesztésû 205 cm3-es benzin-befecskendezéses erõforrás fekszik, ami 20 lóerõt teljesít és dupla kiegyenlítõ tengelyének köszönhetõen alacsonyabb vib-ráció jellemzi társainál. Az új váz hosszú rugóúttal rendelkezõ elsõ villára támaszkodik. A praktikusságot növeli még a 12 voltos, ülés alatt található töltõ, az állítható hátsó rugóstag.
Many 50
A 4 ütemû erõforrással szerelt Many elnevezésû tajvani robogó a retró stílus jegyében készült, úgy, hogy a hagyományos stílust új utakra helyezték. Feltûnõ a kisméretû külsõ, és puha, egyenes üléssel járul hozzá a könnyed vezethetõséghez. Retró stílusú fejidomba helyezett elsõ lámpa és analóg kilométeróra emeli a Many fényét. Azonban a ret-ró stílus a mai modern technológiával párosul, benzin-befecskendezéses levegõhûtéses erõforrással LED-es hátsó lámpával és az idomba integrált irányjelzõkkel jelzi, hogy a 21. század szüleménye.
People GT 300
Az új People azoknak nyújt megfelelõ megoldást, akik napi munkájuk során nemcsak a városban, de elõvárosokban is megfordulnak. Erre ideális választás a People GT 300, mivel 300 cm3-es blokkja révén nagy teljesítményû, a 16 colos kerekeknek köszönhetõen komfortos és jól kontrollálható közlekedés vár minket a Peolpe nyergében. A közel 29 lóerõs teljesítményhez megfelelõ fékek is szükségesek, ezt elöl-hátul 260 mm-es tárcsafék garantálja, amit opcióban ABS-szel is párosíthatunk.
Piaggio
A Piaggio több modelljébe nagyobb blokk került, így az X7, MP3, Carnaby Cruiser és a Beverly Tourer az új 278 cm3-es aggregát hajtja õket. Azonban a legnagyobb újdonság a Piaggio standján egy fehér futurisztikus formájú robogó volt.
Piaggio USB
Az olasz konszern legfeltûnõbb robogója egy prototípus, mely az Urban Sport Bike, városi sport motor nevet viseli. A Piaggio mindig is élen járt az újításokban, gondoljunk csak az elsõ Vespára, az elsõ háromkerekû MP3-ra, vagy a hibrid hajtású MP3-ra. Az USB is e vonal mentén jött létre, egy új kategóriát teremtve a robogózás, motorozás és az autózás praktikusságából.
A modell hibrid hajtással rendelkezik, a hagyományos 2 ütemû erõforrás mellett mindössze 2.5 kW-os, a hátsó kerékben található nanotechnológiával alkotott elektromos erõforrással párosul. Eredményül alacsony fogyasztás (1,5 liter/100 km) és 200 Nm-es maximális nyomaték jellemzi.
Három variációban fejlõdhet a modell: lehet egyszemélyes háttámlás sport változat, két üléssel és háttámlával ellátott variáció vagy egy nagyobb dobozzal ellátott áruszállító.
Suzuki
Burgman 400
A tavaly megjelent Burgman luxus robogója ismét új szóként szerepel a Suzuki 2010-re szánt katalógusában. Az új verzió külsejében megegyezik a régivel. Újdonság az ABS. Megjelenését 2010 áprilisában várhatjuk.
Aprilia
A robogók terén sok új szín, és több modellbe a 300-as (278 cm3) blokk került, ami egyes modelleknél elõny lesz. Így mind a Scarabeo, mind az Atlantic is már elérhetõ lesz a nagyobb erõforrással.
Peugeot
Hybrid3
A Peugeot is kiállította háromkerekû hibrid hajtású robogóját, mely a Hybrid3 Evolution nevet viseli. A 41 lóerõs alacsony CO2 kibocsátású 300 cm3-es blokk (48g/km) kettõ zéró emissziójú 3 kW-os elektromotorral párosul, amit az elsõ két keréknél helyeztek el. Ezenkívül Stop&Start rendszer is megtalálható rajta, ezáltal piros lámpánál csak az elektromos üzemmódba áll a jármû, csökkentve evvel a fogyasztást és a szénmonoxid-kibocsátást.
Kisbee
A Ludix és V-Clic belépõ szintû robogók mellé készült a négyütemû kompakt Kisbee nevû robogó. A válságos idõszak hatására a szerényebb pénztárcájú embereknek készült az új modell. Külseje egyszerû, letisztult forma jellemzi, amit az elsõ-hátsó lámpába in-tegrált irányjelzõk ékesítenek. A fiatalos, gazdaságos robogón az ülés alatt egy zárt sisak is könnyedén elfér. A takarékos közlekedést a 3.6 LE-s négyütemû erõforrás garantálja.
Tweet
A Peugeot modellpalettáján a két nagykerekû Geopolis és LXR mellé egy új kompaktabb, 16 colos felnikkel ellátott robogót hoztak létre a Peugeot mérnökei. A Tweet fõként az olasz piacra készült, ahol a nagyméretû felnik közkedveltek. Háromféle motorral rendelkeznek: 50-125-150 cm3-essel. Könnyedségét jelzi a 125 cm3-vel ellátott robogó mindössze 109 kg-ot nyom. A fõként nõknek kialakított modell 800 mm-es ülésmagassággal rendelkezik.
Keeway
A kínai gyártó is hatalmas standdal várta az érdeklõdõket a kiállításon. Elõtérbe az olaszos designt felvonultató Outlook, a klasszikus formájával hódító Goccia és a supermotós 50-eseket keresõ TX állt a gyártó középpontjában. Ezenkívül több, év közben megjelent modellt láthatunk: a F-ACT naked változata, Hacker 50-es és 125-ös változata és a Pixel is megtekinthetõ.
Goccia
Klasszikus formával és az Olaszországban népszerû 16 colos kerekekkel próbálja csalogatni a vásárlókat a kínai gyártó új modellje. A cég legújabb kétütemû robogójának formája ismerõs, az Aprilia Scarabeo és a Piaggio Liberty is ezt az irányvonalat képviseli. A hatalmas kerékméret mellett még az alacsonyra helyezett taposó és a jól megválasztott ülésmagasság segíti, hogy ne csak a férfiak, de a nõk kedvence is legyen a Keeway új modellje.