A Daytona megjelenésekor már sok "csupasz" motort kedvelő szemében csillant fel a remény, hogy 1050-es nagytestvér mellett egy kisebb naked bike is a palettára kerül. 2007 tavaszán az álom valóra vált, a 675-ös Street Triple az utak ördöge lett.
Jellegzetes kerek iker lámpatestei, Daytonáról származó blokk, váz és lengővilla hármas sikerre ítélte mind a tesztelők, mind a rajongók körében sikerre ítélte az akkoriban újnak számító modellt.
A modell frissítés főként a első traktust érintette. A jellegzetes kerek iker lámpatest helyett ötszögű Speed Triple-n is látható fényszoró került. Az új fényszoró agresszívabb külsőt kölcsönöz és a gyár állítása szerint minőségibb alkatrészekből áll.
Az új színekben kapható modellek mellett megjelent egy sportos "R" változat, amin az alapmodellel együtt új kipufogó rendszer található. Az R változat különleges fényezést és matrcizást kapott.
A kipufogó rendszeren kívül új alumínium kormányt kapott mindkét változat, mely könyebb, mint elődjén volt.
Motorikusan nem változtattak a Street-en, ugyanaz a háromhengeres blokk nyújtja az impozáns 106 lóerős teljesítményt, mint a korábbi modellen. Maradt a nem radiálisan szerelt 308 mm-es tárcsával párosult első féknyergek és az alumínium öntvény hídváz is.
Ha tetszik az új designos lámpa, akkor még egy kicsit várnunk kell, a 2012-es modellként hirdetett angol telivér nyáron lesz kapható magyarországi importőrnél, addig véleményem szerint egyedibb hagyományos ikerlámpával szerelt változatra csaphatunk le, ha a Triumph által nyújtotta izgalmakat keresünk a middle-weight kategóriában.