A 70-es, 80-as évektől egyre erősödő japán, amerikai és európai járművek versenye azonban a Harley-t is elérte, ezért nyitottabbá vált az új piaci igényekre. Ennek következtében mára tévhitté vált a márka olyan jellegű azonosítása, mint a klasszikus súlyos, nagyméretű, drága chopperek gyártója, hiszen a cég a vásárlói igényeknek megfelelően egyre több alternatívát kínál a motorosok számára. Mindezeknek köszönhetően pl. a 2011-es Softail modellcsalád összes tagjánál széria felszereltség az ABS, valamennyi modell tervezésénél pedig az egyik legfőbb szempontot a modern, urbánus életérzés átvitele, a design- és lifestyle elemek, valamint a könnyű kezelhetőség jelentette, amelyek révén a Harley még a nők számára is vonzóbbá vált.
|
|
A gyártó kiemelten fontosnak tartja, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb darabot, ezért a termékportfólióban megtalálhatók a luxus kategóriájú Touring család tagjai és az olyan, többek számára elérhető motorok is, mint a SPORTSTER Iron 883 (Ajánlott eladási ár 6820 €-tól/~1.800.000 Ft, Áfa és regisztrációs adó nélkül).
A Harley vevőközpontú és fogyasztóbarát filozófiájának részét képezi, hogy a megfelelő kiszolgálás érdekében a cég minőségi értékesítői stratégiát dolgozott ki, valamint igény esetén ingyenes tesztvezetést is biztosít, amelyre a www.harley-davidson.hu honlapon keresztül jelentkezhetnek a motorok szerelmesei.
A Harley sikere azonban nemcsak a motorok eladásában mutatkozik meg. Idén 12. alkalommal rendezik meg a Harley-Davidson Open Road Fesztivált Alsóörsön, amelynek idei mottója szerint „mindenkiben van egy kis Harley!”, így bárki számára lehetőség nyílik arra, hogy a legendás közösség része is legyen.
A Harley-Davidson Open Road Fesztiválról bővebben: http://www.harleyfestival.hu/