Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Brno döntésre kényszerítette Sebestyén Péter menedzsmentjét




[InfoBike.hu | Faster Management] Felvétel dátuma: 2011.08.17
Sebestyén Péter, MotoGP, Brno-i futam


Vegyes érzésekkel hagyja maga mögött a Cseh Nagydíjat Sebestyén Péter, aki a 26. helyen zárt a 125 köbcentisek Brno-i futamán.


A Right Guard Racing pilótáját nagyon sok ismerõse és barátja elkísérte a MotoGP csehországi helyszínére, ami a megközelíthetõség szempontjából még „hazai” pályának számít. Sokan szurkoltak Petiért, ám a várva várt siker csak nem akart összejönni. Hogy ennek mi az oka, sokan találgatják, mert bár idén tanulóévrõl beszélünk, a hetedik futamon sem sikerült elõrébb kerülnie a 17 éves pilótának.


Peti a Forward Racing színeiben egy KTM motorral versenyzik, amivel sokan vártuk, hogy elõbb-utóbb összeszokik. Ám a gépen hiába próbáltak már ki a csapat mérnökei minden lehetséges beállítást, újabb és újabb problémák merülnek fel, majd ma reggelre a szakemberek is beismerték, hogy ebbõl a motorból nem lehet kihozni több teljesítményt és nem találják a problémát. Miután a Cseh Nagydíjon sem derült ki, hogy mi okozza a motorerõ hiányát, ezért Sebestyén Peti menedzsmentje végsõ elhatározásra jutott: a szeptember 2-4. közötti futamra megpróbálnak mindent megtenni, hogy a pilóta egy másik motorral állhasson rajthoz. Reméljük, ezzel már sikerül túljutni a holtponton és Peti végre bizonyíthat a kudarcok után.  

Sebestyén Péter: „Õszintén szólva, jobb eredményben reménykedtem itt Brnoban. Számomra ez nagyon fontos verseny volt, hiszen sokan eljöttek megnézni, szurkolni, segíteni és ezt pedig szerettem volna ezt egy jó eredménnyel meghálálni. Rengeteget küszködtünk a motor beállításával. Mind motorikusan, mind pedig futómû szempontból. Az viszont talán egy kicsit megnyugtat, hogy mások is látták a technikai problémákat és a végsõkig tartották bennem a lelket. A következõ futam Indianapolisban lesz, amit már nagyon várok. Továbbra is keményen fogunk dolgozni, mindent megteszünk a jó eredményért. Végezetül szeretnék mielõbbi gyógyulás kívánni egy nagyon jó barátomnak, Böröczky Pepinek. Nagyon sajnálom, hogy nem tudott itt lenni, és ezt szerintem az összes magyar motoros nevében mondhatom, mivel rengeteget tett a magyar motorsportért. Én is rengeteget köszönhetek neki. Jobbulást Pepi!"

Roberto Favaro, menedzser: „Nagyon örülök, hogy ezen a versenyre több hozzáértõ szakmabeli is kilátogatott és személyesen is tapasztalhatták a helyszínen, hogy milyen problémával küzdünk. Sajnos, hét verseny után nem tudtunk elõrelépést mutatni, megtalálni a beállításokat. Nehéz így jól dolgozni, hiszen hiába szántuk tanulóévnek az idei szezont, sajnos a tanulás mellett túl sokat küzdünk a technikával, ami egyre inkább Peti fejlõdésének kárára van. Azt tervezzük, hogy Misanoban egy másik motort próbálunk ki Petivel, mert ez a motor továbbra sem mûködik. Ha minden jól megy, szeptemberben kipróbálhatunk egy RSW Apriliat és meglátjuk, hogy azzal milyen eredményre jutunk.

Forrás: Faster Management

Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.