Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

A GS modellcsalád 2007-ben csatlakozott tagjai mellé két új szereplő érkezik idén. Az egyik a következő cikkben szereplő F 700 GS modell.

A korábbi 2007-ben megjelent F 650 GS és F 800 GS modell 2007-ben a kezdő és középkategóriájú mindenes endurókat előnyben részesítő vezetőknek kedvezett. 2012-re azonban az F 800 GS megújult, míg a F 700 GS új szereplője lett a GS modellcsaládnak.

Az F 700 GS jellegzetes GS-erények mellett inkább a mindennapos használatra és a gazdaságos közlekedésre fokuszál, ellentétben a F 800 GS modelljével, ami nem ijed meg, ha terepen való használattól. Az F 700 GS alacsonyabb ülésmagassággal (820 mm) és mindennapi használatnál gazdaságos soros kéthengeres erőforrással rendelkezik. Az aggregát 7300-as percenkénti fordulaton 75 lóerő leadására képes. Az új GS-t elektronikus benzinbefecskendezővel és 6 fokozatú váltóval látták el a BMW Motorrad tervezői. Az új modell több mint 5 lóerővel nagyobb teljesítményt nyújt és nyomatéka is 2 Nm-rel nőtt a 2011-es modellhez képest.

Az új GS-t már a „Biztonság 360°-ban“ koncepciója jegyében legújabb generációs blokkolásgátólval (ABS) látta el a BMW Motorrad. Ezeníkvül gyári extraként renelhető hozzá automatikus működésű menetstabilizáló (ASC) és az útviszonyokhoz állítható elektronikus futóműbeállítás (ESA) rendszer.

Az új F 650 GS acél csővázat kapott, amin a blokk teherviselő elemként funkciónál. A jól bevált futómű technika mellett a motor lassítását 300 mm átmérőjű dupla tárcsafék garantálja.

 

 

Két extraként rendelhető újdonság:

Elektronikus futóműállítás (Electronic Suspension Adjustment; ESA) gyári extrafelszerelésként

Az elektronikus futóműállítás segítségével gombnyomás segítségével állíthatjuk a rugó előfeszítést. Az elektronikus futóműállítás (Electronic Suspension Adjustment, ESA) rendszerbe 3 féle üzemmód közül választhat a vezető: Komfort, Normal, Sport üzemmód kiválasztásakor vezetési stílusunkhoz hangolhatjuk a GS-t egy gombnyomás segítségével.

Automatikus működésű elektronikus menetstabilizáló rendszer (Automatic Stability Control; ASC) gyári extrafelszerelésként

A menetstabliizáló rendszer a hátsó kerékre jutó erőt szabályozza, a blokkolásgátló berendezés (ABS) első és hátsó kerékfordulatszám- érzékelő adatait felhasználva állapítja meg a kipörgés tényét, amire az üzemanyagbefecskendező megváltoztatásával gondoskodik a megfelelő motornyomaték csökkenéséről. A hátsó kerék kitörését szabályozó ASC-t nem szeretnénk használni, akkor egy gombnyomással kikapcsolhatjuk a rendszert.

 

 

Műszaki fejlesztések – Áttekintő:

 

Az F 700 GS esetében elődjéhez képest fokozott teljesítmény- és forgatónyomaték-szint: 55 kW (75 LE) / 7300 min-1 (F 650 GS: 52 kW [71 LE] / 7000 min-1)

Szériafelszerelésként a BMW Motorrad kétcsatornás blokkolásgátló berendezésének (ABS) legújabb generációja

Dupla tárcsás fék elöl, már az F 700 GS számára is

Automatikus működésű elektronikus menetstabilizáló rendszer (Automatic Stability Control; ASC) (gyári extrafelszerelés)

Elektronikus futóműállítás (Electronic Suspension Adjustment; ESA) (gyári extrafelszerelés)

Átdolgozott kézikerék a hátsó rugóelőfeszítés-állítás számára

Új tervezésű burkolatelemek dinamikusabb, férfiasabb dizájnnal

Új színek az F 700 GS palettáján:

„Piros alma metál”, matt „Ostra-szürke metál” és „Gleccser-ezüst metál”

Új színek az F 800 GS számára:

matt „Kalamata metál”, „Cordoba-kék” és „Alpin-fehér 3”

Új kapcsolóegységek a kormányon és új tervezésű első fékfolyadék-tartály

Új fejlesztésű szorítórögzítés az F 700 GS kormányához

Műszeregység új sebesség- és fordulatszámmérő-számlapokkal és bővített információtartalommal

Új szélvédő az F 700 GS számára

Füstszürke burák az irányjelzőkön és a LED-es hátsó lámpán

 

Mélyebbre ültetett futómű/alacsonyabb kialakítású ülés az F 800 GS esetében (gyári extrafelszerelés/kiegészítő)

Teljesítmény-csökkentés 35 kilowattra (48 LE) (gyári extrafelszerelés)

Jellegmező-variáció normálbenzinhez (ROZ 91) (gyári extrafelszerelés)

Komfort-ülés már gyári extrafelszerelésként is

Koffertartó „Variokoffer” számára már gyári extrafelszerelésként is

Új fejlesztésű középállvány gyári extrafelszerelésként

Komfort csomag: fedélzeti számítógép, markolatfűtés, koffertartó, középállvány (gyári extrafelszerelés)

Biztonsági csomag az F 800 GS számára: Automatikus működésű elektronikus menetstabilizáló rendszer (Automatic Stability Control; ASC) és Elektronikus futóműállítás (Electronic Suspension Adjustment; ESA) (gyári extrafelszerelés)

Biztonsági csomag az F 700 GS számára: Automatikus működésű elektronikus menetstabilizáló rendszer (Automatic Stability Control; ASC), Elektronikus futóműállítás (Electronic Suspension Adjustment; ESA) és gumiabroncs levegőnyomás ellenőrző berendezés (RDC) (gyári extrafelszerelés)

LED-es kiegészítő fényszóró az F 800 GS számára (gyári extrafelszerelés)

Széles enduro-lábtartók (kiegészítő)


 
Technikai adatok
Első fék Hidraulikus működtetésű dupla tárcsás fék, ? 300 mm, kétdugattyús úszónyereg
Első kerékméret 2,50 x 19
Hátsó fék Hidraulikus működtetésű szimpla tárcsafék, ? 265 mm, egydugattyús úszónyereg
Hátsó kerékméret 3,5 x 17
Lóerő 75 LE 7300 ford./percnél
Száraz tömeg 209
Üzemanyag tartály 16
összes adat megtekintése >>>

Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.