Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

A legendás német pályán, Nürburgringen folytatódik a hétvégén a Superbike világbajnokság, amelynek Superstock 1000-es sorozatában áll rajthoz Győrfi Alen. A MetalCom-Adrenalin H-Moto Team versenyzője egy sajnálatos balesetet szenvedett még péntek reggel, így repedt térdkaláccsal küzdi végig az idei szezon nyolcadik futamát. A szombati napja is a mobilklinikán kezdődött, ahol ismét ellátták a sérült lábát, ám a 22 éves motoros ennek ellenére fokozatosan javított a köridején – majdnem két másodpercet javult péntekhez képest –, és ennek köszönhetően a 14. rajtpozíciót szerezte meg. Győrfi Alen – aki vasárnap injekció nélkül kezdi meg a futamot – úgy véli, sérülése ellenére is jó esélyei van arra, hogy ismét pontszerzőként zárjon, és akár az összetettben is előre lépjen a 14. helyről.

Györfi Alen több mint négy hét szünetet követően az összetettben eddig megszerzett 22 pontjával a 14. pozícióban várta a folytatást a Superbike világbajnokság Superstock 1000-es sorozatában. A MetalCom-Adrenalin H-Moto Team élversenyzője tavaly után idén sem fogja kedvencévé fogadni a németországi Nürburgringet, hiszen amíg 2011-ben betegen kellett végigcsinálnia a teljes hétvégét, addig most az első szabadedzés előtt egy szerencsétlen baleset következtében elrepedt a térdkalácsa, és csak beinjekciózva, jelentős fájdalmakkal tud motorozni.

Ennek ellenére nem adta fel, és úgy tűnik, a német versenyről is pontszerzőként távozhat. A reggelt ismét a mobilklinikán kezdte, ahol ismét megvizsgálták és beinjekciózták a lábát, majd ezt követően a második szabadedzésen még ilyen állapotban is képes volt 11 kört megtéve több mint fél másodpercet javulni – 2:03.235 –, amivel a 17. helyen végzett. Úgy tűnik, a beállítások is egyre közelednek az optimálishoz, azaz ha a térde bírja – márpedig Alen szerint bírnia kell –, akkor esélye van arra, hogy a legjobb tizenöt közül kezdhesse a vasárnapi futamot.

A második időmérőn aztán bebizonyosodott, hogy beinjekciózott térddel is képes kihozni a lehető legjobbat magából. Az eddigi legjobb köridejét majdnem két másodperccel (!!) javította meg – 2:01.958 –, és ezzel a 14. rajtpozíciót sikerült megszereznie, azaz minden esélye megvan arra, hogy a megrepedt térdkalácsa ellenére pontszerzőként zárja a német versenyt. Ráadásul az időmérőn győztes Bryan Starring idejétől már csak 2.87 másodpercre van, ami több mint bíztató a futamra nézve, főleg, ha hozzávesszük, hogy a MetalCom-Adrenalin H-Moto Team motorosa javult a legtöbbet a két időmérő edzést összehasonlítva a teljes mezőnyben.

 

„A lábam a délelőtti edzésen nem fájt annyira, hiszen az injekció megtette a hatását. Ráadásul az általunk előző este eltervezett beállítások is működtek, és a gondjaim ellenére már ekkor sikerült hat tizedet javulnom. Délután ismét változtattunk a beállításokon, és ez végre meghozta a várt áttörést, mégha az utolsó két körben értem is el a legjobb köridőimet. Mehettem volna gyorsabban is, ám a végén már nagyon fájt a térdem, de összeszorított foggal mentem, és csak azt mondogattam magamban, hogy meg tudom csinálni. Kész csoda, hogy így is sikerült az idei második legjobb rajtpozíciómat elérnem, amit a csapatom odaadó segítsége nélkül nem tudtam volna elérni. Egy biztos, a kvalifikációs tréninget követően újra megnézte az orvos a térdem, és annyit mondott, ezen csak a pihenés segíthet, a fájdalomcsillapító injekció nem. Nem gond, megcsinálom injekció nélkül, hiszen ha már rajta ülök a Hondán, és elindul a futam, a megemelkedett adrenalinom majd csak besegít a legjobb tizenöt közé” – árulta el Győrfi Alen.

 

A szombati szabadedzés végeredménye (Superstock 1000)

1. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet, BMW S1000 RR) 1:59.605, 2. Jeremy Guarnoni (MRS, Kawasaki ZX-10R) 1:59.628, 3. Bryan Staring (Team Pedercini Kawasaki ZX-10R) 1:59.727, 4. Eddie La Marra (Barni Racing Team Italia, Ducati 1199 Panigale) 2:00.567,… 17. Győrfi Alen (magyar, MetalCom-Adrenalin H-Moto Team, Honda CBR 1000RR) 2:03.235.

 

A szombati időmérő edzés végeredménye (Superstock 1000)

1. Bryan Staring (Team Pedercini Kawasaki ZX-10R) 1:59.084, 2. Eddie La Marra (Barni Racing Team Italia, Ducati 1199 Panigale) 1:59.364, 3. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet, BMW S1000 RR) 1:59.394, 4 Jeremy Guarnoni (MRS, Kawasaki ZX-10R) 1:59.670, … 14. Győrfi Alen (magyar, MetalCom-Adrenalin H-Moto Team, Honda CBR 1000RR) 2:01.958.

 

A vasárnapi rajtsorrend (Superstock 1000)

1. Bryan Staring (Team Pedercini Kawasaki ZX-10R), 2. Eddie La Marra (Barni Racing Team Italia, Ducati 1199 Panigale), 3. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet, BMW S1000 RR), 4 Jeremy Guarnoni (MRS, Kawasaki ZX-10R), … 14. Győrfi Alen (magyar, MetalCom-Adrenalin H-Moto Team, Honda CBR 1000RR).

 

A hétvégi Superstock 1000-es nürburgringi futam menetrendje

Szeptember 9., vasárnap 

09.00-09.10: bemelegítés 

10.30: verseny (11 kör – 56.507 Km)

Várható időjárás: Vasárnap: 22 °C (napos)

A futamot az Eurosport2 élőben közvetíti – vasárnap 10.30 –, míg a szurkolók a hétvége eseményeit folyamatosan nyomon követhetik a facebook-on.

 

Magyarok a Nürburgringen

A Superbike világbajnokság nürburgringi futamán Győrfi Alenen kívül még három magyar versenyző áll rajthoz. A Supersportban induló Talmácsi Gábor a 7., Tóth Imre a 11., míg Németh Balázs a 28. rajtpozícióból indul a vasárnapi futamon.

 

A Superstock 1000-es bajnokság állása

1. Eddi La Marra  (Barni Racing Team Italia, Ducati 1199 Panigale) 119 pont, 2. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet, BMW S1000 RR) 88, 3. Bryan Staring (Team Pedercini, Kawasaki ZX-10R) 86, 4. Jeremy Guarnoni (MRS Kawasaki, ZX-10R) 82, 5. Lorenzo Savadori (Barni Racing Team Italia, Ducati 1199 Panigale) 67,… 14. Győrfi Alen (MetalCom-Adrenalin H-Moto Team, Honda CBR 1000RR) 22.


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.