Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

A BMW Racing Team Toth hatodik versenyhétvégéjén ifjabb Tóth Imre révén megszerezte első pontjait a Superbike világbajnokság csúcskategóriájában. A versenyzőknek a mezőnyön kívül a borzalmas hőséggel is meg kellett küzdeniük, amely sem az embert, sem a technikát nem kímélte. Ennek esett áldozatul Sebestyén Péter az első futamon, amikor a kipufogója nem bírta a terhelést. A második versenyen a túlélés volt a lényeg, és ennek megfelelően Imi a 18., míg Peti a 19. helyen zárta a Maláj Nagydíjat.

A hatodik futamát teljesítette a BMW Racing Team Toth két magyar versenyzője a Superbike-világbajnokság csúcskategóriájában. Végre-valahára megtört a jég, és a legmagasabb géposztályban újonc gárda ifjabb Tóth Imre révén megszerezte első vb-pontjait. Imi végig hatalmasat küzdött, elmondása szerint a nagy hőségben volt olyan, hogy alig látott, fájt a füle, ám a végén hatalmasat hajrázott, és a 14. helyen végzett. Ezúttal a technikai gondok elkerülték, a pokoli hőségben a BMW a második futamot is kibírta, amelyen Imi a 18. helyen ért célba.

 

 

„Végre sikerült pontot szereznünk, ráadásul egyből kettőt, aminek nagyon örülök. A versenyen sokkal jobban elfáradtam, mint amire számítottam, a végén már majdnem elájultam, de egy óriási hajrával meglettek az első pontjaink. Ebben a brutális hőségben nagyon veszélyes volt motorozni, mert egyszerűen nem tudtunk odafigyelni a féktávokra és a kigyorsításokra sem, ráadásul a gumik három kör után már úgy csúsztak, mintha vizes pályán slick abroncsokkal mentünk volna. A második futam is nagyon sokat kivett belőlem, sajnálom, hogy ezúttal elmaradt a pontszerzés, de összességében így is nagyon boldog vagyok. Ezúton szeretném megköszönni a szerelőknek a kemény munkát, nagyon sokat dolgoztak, de meg is lett az eredménye”- mondta Imi.

 

Az eddig nagyon kevés ezres tapasztalattal rendelkező Sebestyén Péternek sincs oka a kesergésre, annak ellenére, hogy ezúttal is csak az egyik futamon ért célba. Ezúttal is ragyogóan kapta el a rajtokat, ám a technika az első futamon ismét megakadályozta abban, hogy akár meglepetést okozhasson: a 19. helyen száguldott, amikor a kipufogója a nagy hőségben megadta magát. Holott a részidők azt mutatták, hogy akár Imi mögé is odaérhetett volna. A második futamon aztán teljesítette a távot, és a 19. helyen fejezte be a versenyt, azaz ismét helyt állt, és újabb fontos kilométereket tett meg, ami a későbbiekben előnyére válhat.

 

„Nagyon bosszant, hogy az első versenyen tönkrement a kipufogóm, mert úgy érzem, most sikerült a legjobb teljesítményt nyújtanom. A rajtom jól sikerült, egyre előrébb motoroztam, de hát a technika… A szerelőimnek köszönettel tartozom, mert bár rövid idő állt a két futam között a rendelkezésükre, de sikerült megoldaniuk a problémát, így elrajtolhattam a második versenyen. Csalódott vagyok azonban, mert a startok ismét jól sikerültek, de a későbbiekben már nem tudtam tartani a tempót az előttem lévőkkel” – árulta el Sebestyén Péter.


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2019 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.