tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Itt az új Ducati Monster 821!




[InfoBike.hu | Pale] Felvétel dátuma: 2014.07.03
Ducati Monster 821


Annak ellenére, hogy már javában beköszöntött a nyár a Ducati nem tétlenkedett, néhány napja mutatta be a nagyközönségnek az új Monster jövevényt a 2015-ös Ducati Monster 821-et. A bolognai gyár minden média eszközt harcba állít, hogy a boltokba érkezés előtt fellkeltse az érdeklődést az új modell iránt. Lássuk mivel készültek.

A Monster nevében is utal erőforrásának lökettérfogatára. 2015-re 821 cm3-is 11 fokban elforgatott dupla-hengeres blokkjával szolgálja ki a pilótáját. A 112 lóerős aggregát olaszos vagány naked bike-jához kitűnő párosítás.  

 

A környezeti normák ide vagy oda, a Ducati így sem veszít jellegzetes hangjából. A bal oldal elhelyezett divatdiktátor dupla kipufogó nagyon szép kanyart ívelő leömlő csöveket kapott. Bolognában nem viccelnek a marketing dolgozók, nem csak képekben csodálhatjuk meg a györörű kipufogót és leömlőket, hanem a végdobok hangját is élvezhetjük az alábbi linkekre kattintva:

Ducati Monster 821 hang 1

Ducati Monster 821 hang 2

Ducati Monster 821 hang 3

Ducati Monster 821 hang 4 

 

A szenzáció pedig az, hogy egy ilyen kéthengeres blokkban 5500 percenkénti fordulatnál már a teljesítménye 80%-át leadja. Tehát az élményvadászat nem arról szól, hogy a fordulatszám  alsó - és középső tartományában lomha, majd tűzijátékkal előálló felső tartományt kapunk. Már alul is vigyort csalogató nyomaték és teljesítményt koordinálunk a jobb csuklónkkal. A Ducattinál megszokott térhálós acélcsőváz elengedhetetlen része a csomagnak. Nincs is vele semmi baj, így is fél kilóval 180 kg alá tornászták a súlyát a Monsternek.

 

Fékek is a megszokott beszállítótól kerültek a szörnyetegre. A Brembo monoblokk nyergek fogják közre az elől 320 mm-es tárcsát.

 

 

Az olasz művészek immáron 1993 óta kényeztetnek minket a Monster különböző példányaival, mely ahogy eddig is, most is tovább viszik azokat az ikonikus jegyeket, amik kiemelik a Ducatit a hétköznapokból és nem marad olyan motoros, aki ne tudna elviselni egy ilyen motort a garázsában.

A 821 három színben: piros, fehér és fekete várja hamarosan új gazdáit a Ducati szalonokban.

 

És az elmaradhatatlan videó az új modellről:

 

 

 

A gyönyörű kipufogó leömlők kitűnően illeszkednek a térhálós csővázhoz

 

 
Technikai adatok
Első fék 2 x 320mm tárcsa, radiálisan szerelt Monobloc Brembo M4-32 4 dugattyús féknyereg, radiális főfékhenger ABS-sel
Első kerékméret 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hátsó fék 245mm szimpla tárcsa
Hátsó kerékméret 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
Hengerűrtartalom 821 ccm
Lóerő 82.4 kW (112 LE) @ 9,250 rpm
Száraz tömeg 179.5 kg
összes adat megtekintése >>>

Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...

Hirdetés



HIRDETÉS


 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.