tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

A FIM Superstock 1000 Kupa mezőnyében versenyző Németh Balázs elérte szombatra kitűzött célját, hiszen a harmadik sorba kvalifikálta magát a bajnokság utolsó előtti, jerezi fordulóján. A Pedercini Racing Team Kawasakija már most versenyképesnek tűnik a magyar pilóta alatt, de még további apró változtatásokkal egy nagyon szép eredmény is elérhetővé válhat vasárnap.

Németh Balázs, a Superbike világbajnokság betétsorozataként funkcionáló FIM Superstock 1000 Kupa mezőnyének magyar tagja optimista hangulatban vághatott neki a jerezi forduló szombati napjának, hiszen pénteken a remek ötödik helyen zárt összesítésben. Reggel azonban kiderült, hogy a tegnap délután kipróbált beállítások nem igazán működnek jól, így ismét módosítani kellett a motoron a kvalifikáció előtt. Ezek a változtatások aztán már beváltak, s a Pedercini Racing Team motorosa teljesítette a saját maga által kitűzött célt, miszerint az első három sor valamelyikéből szeretne rajtolni, hiszen az időmérőn a hetedik leggyorsabb időt érte el.

 


 
A 26 éves pilóta, aki jelenleg az összetett pontverseny 12. helyét foglalja el, úgy érzi, már most is elég jól működik alatta a Kawasaki ZX-10R típusú versenymotor, de a holnap reggeli bemelegítő edzésen még további apróbb változtatásokat eszközölhetnek, amellyel aztán a kora délután rendezendő futamon egy előkelő helyezés is elérhetővé válhat Balázs számára.
 
Németh Balázs
„Tegnap a délelőtti edzésen nagyon jól mentem, de utána még kipróbáltunk néhány dolgot, a nagy hőség és az abroncsokkal való spórolás miatt azonban nem igazán tudtunk felmérni, hogy beváltak-e ezek a módosítások. Ma reggel a tréning végén aztán már felraktunk egy új gumit, és így már volt összehasonlítási alapunk, s ez alapján tudtuk, hogy rossz irányba mentünk el. Kicsit izgultam, mert az időmérőre elég nagyot változtattunk, de végül szerencsére ez már jó irányba történt. A helyezésemnek nagyon örülök, hiszen az volt a cél, hogy az első három sor valamelyikéből induljak, s ezt sikerült elérni. Most még megnézzük az adatokat, s úgy érzem, hogy még a motor hátulján, a hátsó tapadást illetően tudunk javítani kicsit, de már így is elég jónak tűnik a motor, úgyhogy szerintem holnap összejöhet egy jó eredmény.”

 



Fotók: Justine Frederick


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...

Hirdetés



HIRDETÉS


 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.