tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Radák „Radír” János és Tápai Attila is javítana idei mérlegén az MNASZ Magyar Profi Drift Bajnokság 2015-ös szlovákiai idénynyitóján




Tomracing: minden adott a jó szerepléshez
[InfoBike.hu | TomRacing Motorsport] Felvétel dátuma: 2015.05.07
Tomracing


Egy biztos, a Tomracing Motorsport versenyzőinél motiváltabb embert nem sokat találni majd pénteken, a Slovakiaringen rendezendő MNASZ Magyar Profi Drift Bajnokság szezonnyitóján. A gárda mindkét pilótája, a korábbi magyar bajnok Radák „Radír” János, illetve a csapathoz idén érkező Tápai Attila sem úgy kezdte a 2015-ös idényt, ahogy azt szerették volna, így mindketten abban bíznak, ezúttal semmilyen technikai gond nem nehezíti majd a versenyüket, és a bennük rejlő tudásuknak megfelelően a maximumot tudják kihozni magukból. Amíg Radír a legjobbak közé való visszatérést, addig Attila pályafutása első profi versenyén a tisztes helytállást tűzte ki céljául.

 

Pénteken folytatódik az idei bajnoki szezon a drift szakágban, és a Slovakiaringen ezúttal az MNASZ Magyar Profi Drift Bajnokság idénynyitó versenyét rendezik meg. Abszolút nem lesz egyszerű a Tomracing Motorsport két pilótájának – a gárdánál a harmadik idényét kezdő, korábbi magyar bajnok Radák „Radír” Jánosnak és a csapathoz idén érkező Tápai Attilának – a helyzete, ugyanis a 40 fős mezőnyben nemcsak a legjobb magyar, hanem lengyel, cseh és szlovák versenyzőkkel is meg kell küzdeniük.

„Radír” számára felemás emlékeket idéz a szlovák pálya, ugyanis amikor két évvel ezelőtt utoljára itt versenyzett – éppen mostani csapattársa, Tápai Attilától kölcsönkapott autóval tudott csak indulni –, önhibáján kívül összetörte a BMW-t, ám ennek ellenére a harmadik helyen végzett. Utóbbival most is kiegyezne a május 1-én, a Nagy Futamon száguldozó pilóta.

 

 

„A pálya nyomvonalát nagyon szeretem, és úgy érzem, az autóm is szeretni fogja, melyen a legutóbbi, Tökölön rendezett verseny óta minimális módosítást hajtottunk végre. Jelenleg 475Lóerő és 550Nm teljesítményű a versenyautó, ami ugyan nem teszi a legerősebbé a mezőnyben, de mindenképp impozáns. Minél többet szeretnék pályán tölteni edzés gyanánt, hogy a lehető legjobban összeszokjak az autóval, és ha ezt sikerül megvalósítanom, akkor ez a helyezésemen is meg fog látszódni” – fogadkozott Radák „Radír” János.

 

 

Csapattársa, Tápai Attila a tököli futamon nagyot hibázott – rossz gumit választott – ám ígéri, ilyen többet nem fordul elő vele. Neki az ellenfeleken és a pályaismeret hiányán kívül még egy akadályt kell leküzdenie, ugyanis sikeres vizsgát kell tennie ahhoz, hogy a profik között is indulási jogot szerezzen.

 

„A bemutatkozásom nem sikerült valami fényesen, így most mindenképpen javítani akarok. Ugyanakkor nem lesz egyszerű dolgom, mivel a mezőny nagyon erős lesz, és ezen a pályán még sosem versenyeztem. Az autóval továbbra is az ismerkedési fázisban tartok, de bízom abban, hogy a sikeres pro vizsga után, tudok nyerni egy-két tsuiso csatát. Ha ez sikerül, akkor már elégedett leszek”- jelentette ki az első pro kategóriás versenyére készülő Tápai Attila.

 

 

A Tomracing Motorsport csapatkoordinátora szerint minden adott lehet ezúttal ahhoz, hogy Radák „Radír” János a tudásának megfelelően szerepeljen, míg csapattársának egyelőre a profik közötti helytállás lehet az egyetlen célja.

 

„Két éve már jártunk a slovakiaringi pályán, akkor egy harmadik helyet sikerült szereznünk. Most hasonló eredménnyel elégedettek lennénk. Radírnak fekszenek a lendületesebb pályák, és ez most ilyen lesz. Az autó is úgy tűnik, kezd összeállni, úgyhogy reméljük minden adott lesz a jó szerepléshez. A negyvenfős profi mezőnyben karrierje során először lehet ott Tápai Attila, akinek ezen a versenyen a tapasztalatszerzés és a minél több versenykilométer megtétele lesz a feladata”- fogalmazott Biel Richárd

   

 


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...

Hirdetés



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.