Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

A Poco Loco Gyorsulási verseny első napján indul az idei Drag Országos Bajnokság Kiskunlacházán




Kohári Zoltán: „Harapni fog a Predátor!”
[InfoBike.hu | TOMRACING] Felvétel dátuma: 2016.04.22
Kiskunlacháza Poco Loco Kohári Zoltán


Hol máshol, mint a legendás kiskunlacházi betonon rendezik meg a 2016-os Drag Országos Bajnokság első fordulóját. Aki szereti a sebességet, az ott lesz a Poco Loco Gyorsulási versenyen, amelyen először áll rajthoz új szörnyetegével Kohári Zoltán. A Tomracing Motorsport versenyzője félelmetesnek ígérkező Predátorával az abszolút bajnoki címet szeretné elhódítani, és bizonyítaná, övé a leggyorsabb autó Közép-Kelet Európában.

 

A hétvégén ismét felbőgnek a motorok, csikorognak a kerekek, füstölnek a gumik, hiszen a kiskunlacházi Poco Loco Gyorsulási versennyel elkezdődik a Drag Országos Bajnokság idei szezonja. Természetesen ott lesz az indulók között Kohári Zoltán is: a Tomracing Motorsport versenyzője bevallottan az abszolút bajnoki címért száll harcba idén itthon, de nem titkolt szándéka, hogy megmutassa magát egy 2016-os Európa-bajnoki futamon. Zoli és csapata a régi, az autója viszont új, ugyanis a Dragacsot a Predátor váltja, ami Közép-Kelet Európa leggyorsabb autója lehet majd. Nem véletlen, hogy január eleje óta folyamatosan építik, és a holnapi rajton készen várja az első bevetést.

 

 

„Az autó építését két nagyobb fázisra lehet osztani.  Az első, a külső szemlélő számára egy látványos folyamatot takar, amikor is a Predátor vázát raktuk össze. Ez másfél hónapot emésztett fel, két ember napi tíz órás munkáját igénybe véve, a vasárnapok kivételével. Ezt követte egy kevésbé látványos, ám rendkívül fontos második fázis. A vázon kívüli összes olyan dolgot, ami forog, pörög és csúszik majd az autóban, ide sorolva például az új motor és a váltó összeszerelését is, napi tizenöt órában két ember, a vasárnapok kivételével dolgozott rajta. Ugyanakkor még ezen a héten is nagyon komoly munka folyt, hogy el tudjunk indulni Kiskunlacházán. A Predátor külső dizájnjának felfestésével, a motor bekábelezésével, a kitámasztó kerék felhegesztésével vagy éppen a váltót védő résszel most készültünk el. Rengeteg munkánk van benne, de még így sem tudjuk, hogy mire számíthatunk holnap. Nem volt időnk tesztelni, így most élesben fog minden kiderülni. Az időmérő futamok alatt bejáratjuk az autót, így először csak 50 métert megyünk, majd százötvenet, ezt követően már háromszázat, végül pedig teljesítjük az egész távot, ha minden rendben van. Ugyanakkor már most egészen biztos, hogy nem fogom tövig nyomni a gázt, de megközelítőleg így is elérjük a 350 km/h-s sebességet, azaz a látvány így is garantált lesz” – árulta el a többszörös magyar bajnok Kohári Zoltán, aki hozzátette: – „A Dragacs a drag és a ragacs szavak házassága volt, viszont ezt külföldön nem igazán tudták értelmezni. Nyitni szerettünk volna ebbe az irányba, és egy a külföldiek számára is jól kezelhető nevet igyekeztünk választani, így esett a voksunk a Predátorra, azaz a Ragadozóra.”

 

 

A Tomracing Motorsport csapatkoordinátora annak ellenére bízik a jó szereplésben, hogy tisztában van azzal, teszt nélkül bizony néhány technikai hiba előjöhet élesben.

 

 

„Zoli erre a szezonra egy új autót épített, és teszt nélkül fog debütálni vele. Ebben sajnos az is benne van, hogy előjöhetnek rajta bizonyos gyerekbetegségek, de ezekre inkább most derüljön fény, hogy a későbbiekben egy stabilan működő Predátorral tudjon száguldani. Ugyanakkor, ha minden jól működik, akkor megkezdi a menetelést az abszolút magyar bajnoki címért” – jelentette ki Biel Richárd.        

            

 


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.