Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Az elmúlt hétvégén záródott Györfi Alen számára a 2018-as szezon az Alpok-Adria Sorozatban, ahol a Superstock 600-as kategóriában versenyzett ebben az idényben. A korábbi Európa-bajnok sajnos hiába jött vissza 40 pontos hátrányból a szezon során, a bajnoki cím megint nem jött össze a számára. Alen nem nyugszik bele az örök második szerepébe, jövőre újra megpróbálja megnyerni az Alpok-Adriát.

 

Alen – aki a hazai utánpótlás tehetségeit segítve megalapította saját egyesületét, a Forty Racing-et – helyzete nem éppen szerencsés kezdést követően alaposan feljavult az utolsó versenyhétvégére. A korábbi Európa-bajnok már 40 pontos hátrányban volt osztrák vetélytársával szemben, amikor előbb kettős győzelmet aratott egyik kedvenc pályáján, Rijekában, majd egy futamgyőzelemmel és egy harmadik hellyel a Red Bull Ringen mindössze hatpontos hátrányban utazott az utolsó versenyhétvége helyszínére, Oscherslebenbe.


 

A H-Moto Team versenyzője itt is minden megtett, hiszen az első futamon vetélytársa előtt végzett, és úgy készülhetett a vasárnapi, mindent eldöntő viadalra, hogy amelyikük győz, az nyeri a 2018-as bajnoki címet a Superstock 600-as kategóriában. Nos, Alen az elején nagy hátrányba került, amit öt körön belül sikerült ledolgoznia, és az utolsó körben a két rivális egymást követve motorozott. Sajnos azonban egy lekörözött versenyző rosszul választotta meg a helyet, hogy hol engedi el őket, és a korábbi Európa-bajnok annyi időt veszített az előzéssel, hogy már nem tudta befogni riválisát. Maradt a futamon és az összetettben is elért második hely.

 

 

Győrfi Alen motorversenyző:„Az egész hétvége nagyon jó hangulatban telt, mivel az előző héten ezen a pályán teljesített teszten nemcsak a motorozás ment jól, hanem az optimálisnak tartott beállításokra is rátaláltunk. Az edzéseken körről körre javultam, ám az időmérőn visszaestem, és a kategóriám negyedik helyéről várhattam a rajtot. Az indulásra nem lehetett panasz, szinte azonnal a második helyen találtam magam, és ami a lényeg, itt is fejeztem be a versenyt úgy, hogy a riválisom mögöttem ért célba, azaz már ekkor kiderült, amelyikünk jobban szerepel vasárnap, azé lesz a bajnoki cím. A második verseny előtt lehűlt a levegő, és mi kockáztattunk a gumistratégiánkkal, hiszen pontosan tudtuk, amíg az abroncsok elérik a megfelelő hőfokot, eltelik pár kör, ám utána mindenkinél akár több másodperccel is gyorsabb lehetek. A rajt ezúttal is jól sikerült, ám az első hat körben inkább csak korcsolyáztam ellenfelem mögött, aki három és fél másodperces előnyt motorozott ki ennyi idő alatt. Ám elkezdett a Dunlop működni, sorra futottam a leggyorsabb köröket, és öt kör után már ott loholtam a nyomában. Így érkeztünk el az utolsó körig, amikor már tudtam, hol akarom megelőzni, mert azon a szakaszon négy tizeddel voltam gyorsabb nála. Már-már elérkeztünk a kiszemelt helyig, ám pechemre éppen ott került elénk egy lekörözött versenyző, aki a nagy igyekezetében, hogy elengedjen minket, éppen elém sodródott, így, hogy elkerüljem az ütközést, lassítanom kellett, ám ezzel el is szállt a bajnoki címre minden esélyem. Tudom, hogy ilyen a versenysport, köszönöm a csapatomnak, hogy végig kitartott mellettem, és ígérem, jövőre mindent megteszek azért, hogy végre előre lépjek az örök második szerepéből.”


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS

 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.