Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Győrfi Alen elsőként járt a monzai aszfalton, ahol 23. rajtkockából indulva a 16. helyen zárta a futamot.

 

A vasárnap reggeli programban a bemelegítő edzés szerepelt Győrfi Alen számára a monzai nagydíjon. A jó szokásának köszönhetően megfutotta a hétvége legjobb idejét az 1.50.180 bizakodásra adott okot a versenyre nézve. Rövid pihenő és ismételt lazító masszázs várt a kategória magyarjára, majd felsorakoztak a versenyzők a rajtrácsra. Alen ismét jól rajtolt és a 22.-ik helyre jött fel az első sikán után. A jó rajtot követően azonban a második sikánban túlsodródott és a menekülő úton tért vissza a pályára a 26. helyen. Az időre nem lehetett panasz hisz rögtön a második körben egy 1.49.444-el jelezte Alen a hírnevét. Bármi történhet a szabad, valamint az időmérő edzéseken a verseny az teljesen más! Az elől haladó boly egyik bmw-je elkezdte szórni az olajat és ezen a tócsán négyen estek el. Ketten a mentők segítségére szorultak.

A versenyzőnk köszönhetően a gyors reflexeinek elkerülte az ütközést a pályán maradt ronccsal és egy nagyobb kődarab okozta ütést kivéve sértetlenül jött ki a bukásokból. A megismételt rajtot a 18. kockából kezdhette és látva az elért időket akár a pontszerzés sem volt elérhetetlen a megmaradt 5 kör alatt. A rajttól megint parádésan jött el azonban két vetélytársa közé szorulva esélye nem volt előbbre törni, sőt ismét egy sikán levágás következett, de versenyben volt. A szektor időkből kiderült, hogy csak kevesen vannak gyorsabbak nála és a hibáktól eltekintve is jó esély mutatkozott a pont begyűjtésére. A 23. helyről tört előre és a kockás zászló a 16. helyen intette le. A statisztikákat átnézve megállapítható, hogy minden szektorban tudott javítani, sőt az elsőben a harmadik leggyorsabb volt a mezőnyben. Még egy beszéde adat a top speed mérésnél a legjobb hondás végsebességgel büszkélkedhet hisz a 305.3km/h-nál nem volt jobb márkatársa. A számoknál maradva életében először versenyzett monzai aszfalton és a legelső idején 2.1 másodpercet tudott faragni a verseny végére!

Győrfi Alen: a warm-up-on elért időmet nézve bíztam a jó szereplésemben. A versenyen az első rajtom jól sikerült, a második sikánban elkövetett hibám után visszacsúsztam, de tudtam, hogy előrébb tudok végezni ezért mindent megpróbáltam, amit lehetett. A baleset utáni piros zászlós leintést követően, éreztem magamban annyi erőt, hogy megszerezzem életem első vb pontjait. Az új rajt után nem volt tökéletes a helyezkedésem és beszorultam két motoros közé. Elkövettem a versenyben a második hibámat és visszacsúsztam a 23. helyre. Tudtam, hogy jobb vagyok az előttem lévőknél és elkezdtem az előzésüket. Végül a 16. helyen futottam be az öt körös futamon. Örülök az eredményemnek és annak, hogy ismét sokat tudtam javítani, de akkor lettem volna teljesen elégedett, ha sikerült volna pontot szerezni!

Kelemen Krisztián: nagyon örülök, hogy épségben befejeztük a mai futamot, nagyon izgult mindenki, hisz volt nagy baleset és állt a zászló az első pontszerzésünknek is. Ez most nem sikerült, de hiszem, hogy jó úton járunk és látva Alen nem csak a mostani fejlődését továbbra is bízok a sikeres szereplésben. Nem szabad elfelejteni, hogy idén mi csak tanulunk, persze Magyarok vagyunk, és ezzel nem lehetünk elégedettek! Biztos vagyok benne, hogy idén még lesz kiugró eredményünk. Van egy Európabajnok versenyzőnk, és egy nagyon jó és erős motorunk!


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS


 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.