Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Háromhengeres csodafegyver a láthatáron: Triumph Daytona 675 R




[InfoBike.hu | Infobike - Pale] Felvétel dátuma: 2011.05.06
Triumph, Daytona 675R


Már nálunk is kapható a Triumph hatszázas csodafegyvere a Triumph Daytona 675 R változat, mely még könnyebb, még tökéletesebb és jobb választás, ha nemcsak a pálya széléről szeretnéd szemlélni az eseményeket.

A 675-ös Daytona elődjét sok kritika érte agilitás terén, a fejlesztők ráébredtek, hogy a piacon hatalmas harc folyik, hogy a hatkilós súlycsoportban minél könnyebb és erőssebb gépet toljanak a vásárlók elé. 2006-ban viszont a 4 hengeres erőforrást a polcra rakták és helyette háromhengeres erőforrással szerelt motorral rukkoltak elő a Triumph mérnökei. A Daytona 675 nevet kapó modell háromhengeres építési módnak és alumínium-öntvény hídváznak köszönhetően 165 kg-os száraz súllyal került a piacra.

 

Majd 2008-as milánói kiállításon modellfrissítésen esett át a második generációs Daytona 675. Újratervezett hengerfejek és szelepek kerültek a motorba.  Áttervezett kipufogó dobbal és fejidom, első lámpa, új első és hátsó felfüggesztés került a motor alá.

 

Az R változat ötlete 2009-re vezethető vissza. A célként szerepelt egy olyan motorkerékpár megalkotása, mely a középkategóriában prémium minőségű szupersport kategóriát erősíti. Konkurenciájának GSX-R 750, Ducati 848 EVO tekinthető. Az R változatot főként a pályára tervezték.

 Az R nélküli változaton található Kayaba villák helyett Öhlins 43 mm-es upside down teleszkóp villa került, melyen természetesen állítható az előfeszítés a húzó és nyomó irányú csillapítás. A hátsó rugóstag is Öhlins márkanevet viselik.

A Nissin fékek helyett Brembo szállítja a féknyerget. 310-es első féktárcsák két mm-rel kisebbre cserélték.

Az ülés két oldalán elhelyezett idomrészt, első-hátsó sárvédőt, kipufogó hővédő elemet lecserélték, a műanyagok helyett jóval könnyebb carbon szálas idom került.

 

Triumph a világban:

A világ motorpiac zsugorodása ellenére a Triumph 500 cm3 feletti kategóriában 3%-ról közel 5%-osra emelte részesedését. Legnagyobb szeletet a tortából otthonában, Nagy Brittaniában realizálja (2010-ben 16%-ot). Az ezüstérmet Franciaországban érte el a saját helyezéseinél 7,2%-ot teszik ki a 2010-es értékesített motorok közül (500 ccm3 kategória).  Ezenkívül németeknél 4,8%, olaszoknál 5,7%-os piaci részesedéssel rendelkezik. A válság ellenére folyamatosan bővül dealer hálózata, 2010-re 755 kereskedő partnerrel rendelkezik. Jóvőbeni tervek között orosz és argentin piacon való megjelenés szerepel.

 

Ára a “normál” változattnál 600 ezer forinttal többe, 3.690.000 Ft-ba kerül (regadóval együtt).


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...



HIRDETÉS


Kapcsolódó cikkek 


  • Triumph Daytona 675 2006
  •  
     
     
     • Aprilia
     • BMW
     • Ducati
     • Gilera
     • Honda
     • Husqvarna
     • Hyosung
     • Kawasaki
     • Keeway
     • KTM
     • Kymco
     • Malaguti
     • Moto Guzzi
     • Peugeot
     • Piaggio
     • Qlink
     • Suzuki
     • Triumph
     • Vespa
     • Yamaha
    Google Google FaceBook

    Twitter Youtube

    copyright © All Rights Reserved 2010 - 2018 Minden jog fenntartva!
    Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.