tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Remekül kezdődött a jerezi hétvége a FIM Superstock 1000 Kupa mezőnyében szereplő Németh Balázs számára, hiszen összesítésben az ötödik helyen áll két szabadedzést követően. A Pedercini Racing Team motorosa úgy érzi, sikerült előrelépniük a beállítások terén, s ez biztató folytatást ígér a szombati időmérőre és a vasárnapi futamra egyaránt.

Németh Balázs optimista hangulatban vágott neki a FIM Superstock 1000 Kupa idei utolsó előtti, jerezi fordulójának, miután csapatával nemrég a spanyolországi helyszínen teszteltek, amely során számos beállítást sikerült kipróbálniuk. A pénteki szabadedzések alapján a változtatások beváltak, hiszen a Pedercini Racing Team motorosa délelőtt az ötödik legjobb időt érte el, s mivel a délutáni magasabb pályahőmérséklet nem tette lehetővé, hogy javítsanak a legjobb köreiken, a nap végi összesítésben is ezt a pozíciót foglalja el a pilóta.

 


 
A 26 éves versenyző, aki az összetett pontversenyben a 12. helyen áll, így még bizakodóbban tekinthet a hétvége folytatására. Állítása szerint egyik régóta húzódó problémájukat, a hátsó kerék féktávokon való pattogását is sikerült majdnem teljesen megszüntetniük, ezért úgy érzi, a szombati kvalifikáción reális cél lehet az első három sorba kerülni. Onnan pedig a vasárnapi versenyen már valóban egy nagyon szép eredmény válna elérhetővé, amelynek köszönhetően a bajnoki tabellán is előrébb léphetne a Kawasaki ZX-10R típusú motorral versenyző pilóta.

 


 
Németh Balázs
„A mai jó teljesítmény nyilván részben a múltkori tesztnek is köszönhető, rengeteg beállítást kipróbáltunk akkor. A telemetriát kielemezve is változtattunk néhány dolgon, és szerintem elég jó úton haladunk a beállításokkal. Délután a magasabb hőmérséklet miatt nem tudtunk javítani a délelőtti legjobbunkon, mert a gumik nehezen bírták a nagyjából húsz fokkal melegebb aszfaltot, a tapadás gyakorlatilag teljesen eltűnt. Emiatt próbáltuk úgy beosztani az abroncsokat, hogy inkább a holnapi kvalifikációra maradjon több és frissebb belőlük, ezért a második edzésen nem is a jó köridő elérése volt a cél, hanem inkább még kipróbáltunk egy-két új beállítást. Úgy tűnik, sikerül folyamatosan előrelépnünk a hátsó kerék féktávokon való pattogását illetően is, amely év eleje óta problémát okozott nekünk, mostanra viszont gyakorlatilag azt mondhatom, hogy megoldottuk a dolgot. Ami az időmérőt illeti, szeretnék az első három sor valamelyikéből rajtolni, s úgy érzem, akkor a vasárnapi versenyen akár egy nagyon szép eredmény is kijöhet.”

 


 
Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...

Hirdetés



HIRDETÉS


 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.