tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

A kölni Intermot motorkiállítás közeledtével csepegnek az információk az újabb, 2015-ös modellekről. A Yamahánál sem unatkoztak a termék fejlesztők, egy újabb MT-vel látták el a közönséget. Az MT-07 altípusaként Moto Cage néven látott napvilágot az új típus, lássuk milyen újdonsággal szolgál az új modell.

 

Rövid idő alatt teljesen újraírt MT család ékesíti a hangvillások kínálatát. 1,5 év leforgása alatt számos új modellel rukkolt elő a gyártó. A MT-09 mellett gazdaságosabb, három henger helyett 2-re cserélt MT-07 talán az idei év egyik legnagyobb durranása volt. Nálunk is járt és nem okozott csalódást nagyon könnyen kezelhető mivolta, ultrakönnyű súlya (182 kg) és kéthengeres motort 74,8 lóereje több mint elég ahhoz, hogy nagyon szerethető játékszere újdonsült pilótájának.

hirdetés

A MT-07 mindennapi használhatósága mellett legnagyobb dobása talán az, hogy motorozhatósága nem egy unalmas előadásra hajaz, van benne vagányság és erő ahhoz, hogy ha úgy tartja kedvünk játszhassunk vele.

 

 

Az új modell jó alapokkal indul, így nem csoda, hogy meglévő standard változat mellett egy külsejében még inkább feltűnő modellt alkotott a Yamaha MT-07 Moto Cage néven.  Első pillantásra a  jól hangzó stunt riding vonalat képviseli.

Piros színű védőelemek nagyon jól mutatnak a vason

A sajtóanyag szerint ugyanúgy, mint a többi MT, a Dark side of Japan jegyében készült. A standard MT-07-hez képest alumínium pirosra fényezett blokkvédőt, hűtővédő elemet kapott a Moto Cage, evvel is erősítve a stunt-os beűtést és emellett növelve a motor védelmét.

A desing a sportos, stuntos hatást erősíti az új MT-n

Szintén újdonság a kézvédő és az magasságában állítható fényszóró felett elhelyezett maszk. Az nagyon agresszív megjelenést az eltérő színű felnik és az új kialakítású hátsó ülés is tovább erősíti.

 
 

A piros-fekete színben pompázó kézvédő praktikus és szép is egyben

 

 

 
 

 
Technikai adatok
Első fék Hidraulikus kettős tárcsafék, Ø 282 mm
Első kerékméret 120/70 ZR 17
Hátsó fék Hidraulikus tárcsafék, Ø 245 mm
Hátsó kerékméret 180/55 ZR 17
Hengerűrtartalom 689 cm³
Lóerő 55,0 kW (74,8LE) @ 9 000 rpm
Száraz tömeg 178 kg
Üzemanyag tartály 14 L
összes adat megtekintése >>>

Cikk kereső
kereső betöltése...

Termék kereső
kereső betöltése...

Hirdetés



HIRDETÉS


 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.